+46 (0)31 - 84 04 50 info@conera.se

Reklamprodukter och profilkläder kan ibland vara krävande att hantera för större företag med flera kontor och många medarbetare.

 

ConEra erbjuder en smart onlinefunktion som parallellt knyter samman flera olika processer.

 

 

Unikt designade lagervaror blir grunden i en webbshop – ett sortiment som ConEra tillsammans med kunden identifierat som ett bassortiment. Dessa produkter levereras från ConEras lager samtidigt som de beställs. Detta blir ett effektivt sätt att både ta kontroll över hela profilen samtidigt som det är uppskattat av beställaren.

Andra produkter, exempelvis profilkläder och namnbrickor publiceras i shopen som beställningsvaror och tas fram på några arbetsdagar. På så sätt skapas en enhetlig profil samtidigt som man inte behöver binda kapital.

ConEras strategi med onlinehantering är att bygga funktionalitet på bredden. Idag finns färdiga funktioner och processer för att till exempel hantera kundernas egna produkter, kunna distribuera produkter ”utan pris” (ex. flaggor, posters och liknande) till kundernas olika kontor. ConEra kan även hantera kunders display- och mässmaterial där man ansvarar för att de är i fint skick, håller ordning på saldo samt levererar till och från olika event. Beställaren klickar i en kalender när de behöver sitt mässmaterial och ConEra ser till att rätt material är på rätt ställe, i rätt tid och i fint skick. Fördelen för kunden är att man kan hantera allt i ett och samma verktyg. All data skapar statistik och kontroll vilket förenklar prognosering.